poniedziałek, 19 stycznia 2015

Historia pewnego chłopca [foniks]


Najtrudniejsze w tej pracy było to , ze przypomniałem sobie o niej na ostatni moment.AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!! Jednak gdy już sobie przypomniałem,wszystko poszło łatwo,mimo szczerych chęci nie zdążyłem nagrać dialogów .Uważam jednak że praca nad takim filmem jest bardzo czasochłonna .Najwięcej czasu poświęciłem na robienie dymków,narracja w slajdach też była czasochłonna.Kolejnym utrudnieniem było zachowanie kolejności podczas tworzenia scenek.Okazało się że filmu z movie makera nie da się wrzucić na youtube jeśli zapisze się go jako projekt.Jednak efekt końcowy okazał się super. Jeżeli się podobało lajkujcie,polecam subskrybcję  mojego kanału youtube,na którym będą pojawiać się moje filmiki.

11 komentarzy:

  1. Widzę,że jednak Star-wars.Co się stało,że zrezygnowałeś z Harrego Pottera? Wszystkie twoje slajdy są z lego.Dosyć ciekawa muzyka,dymki i narrator

    OdpowiedzUsuń
  2. Patryk podobnie jak ty też lubię "Gwiezdne Wojny". Ile czasu potrzebowałeś, aby zdobyć taką kolekcję figurek LEGO?

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko w Twoim filmie mi się podoba! Muzyka świetnie pasuje, ale szkoda, że nie ma głosu. Czy to Twoja ulubiona przygoda ze Star Wars?

    OdpowiedzUsuń
  4. Patryk uwielbiam Twój film, jest zrobiony bardzo dokładnie i starannie.
    Aktorzy wspaniale pozowali do zdjęć.
    Mam jednak jedno pytanie, ile czasu zajęło Ci zrobienie tego filmu?

    OdpowiedzUsuń
  5. Twój film bardzo mi się podoba, ale ciekawi mnie skąd wziąłeś takie tło???

    OdpowiedzUsuń
  6. Partyk, Twój film jest naprawdę interesujący, bardzo dokładnie go zrobiłeś. Ciekawi mnie, którą cześć z Gwiezdnych Wojen przedstawiłeś w swoim foniksie, czy też może wymyśliłeś swoja własną?

    OdpowiedzUsuń
  7. Dlaczego nie dodałeś głosu byłoby super?

    OdpowiedzUsuń
  8. Maciek. Zrezygnowałem z Harrego , ponieważ żaden z moich bliskich [i dalekich] kolegów nie ma żadnego zestawu lego ani ja nie mam pomysłu jak to wykonać.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie dodałem głosu ponieważ komputer po naprawie nadal potrzebuje trochę poprawek

    OdpowiedzUsuń
  11. Na filmie przedstawiłem 4 część trylogii gwiezdnych wojen ang.,,A new hope'' czyli nowa nadzieja.

    OdpowiedzUsuń